Jo tinc un PLE, i vosaltres?

Començavem la sessió del divendres amb un repte, esbrinar el significat d'unes sigles en cinc minuts; les sigles eren PLE, així que cap a l'aula d'informàtica i a investigar. 

Com era d'esperar  tothom ho va trobar. Després vam fer un debat a veure açò de "Entorn Personal d'Aprenentatge" ó "Personal Learning Environment" què era. 


Tots tenim un PLE?...Què penseu?
- Jo sí tinc un, el meu és aquest i vosaltres en teniu?


Fer-los conscients de que ells tenen un PLE, com aprenem, per a què ens serveix el nostre PLE, quines eines ens són útils per aprendre, que aprenem tots  junts a la xarxa, etc. Va a ser una tasca fàcil per mí, ja que ho van entendre de seguida.

- Ara si voleu, cadascú pot fer-se el dibuix del seu PLE, els vaig dir,  i mans a l'obra ho van fer molt reial amb el que estem treballant i a la competència digital que tenen assolida.


En aquest tauler de Pinterest podem trobar tots els diagrames dels PLE realitzats. I les fotos de la sessió completa.

                                     Enhorabona pels vostres treballs!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada